Rendelés menete

A rendelés lépéseinek bemutatása:

1. A Virágküldemény kiválasztása után tegye a terméket a kosárba. Ezt követően megjelenik egy felugró üzenet arról, hogy "a termék sikeresen a kosárba került! Termékek végösszege: ...Ft.". Kattintson a "Fizetés" gombra, hogy megtekintse a kosárban lévő termékeket és azok árait.
2. Ugyanitt, lejjebb tudja megadni a Megrendelő adatait. (Név, telefonszám, e-mail cím, majd a számlázási cím, ahová ÁFÁ-s számla igénylése után a számlát postázzuk. Ezután a szállítási lehetőségek közül tud választani.
- Személyes átvétel a virágüzletben, tehát nem kér kiszállítást.
- Kiszállítást kér (Az Ön tartózkodási helyétől eltérő címre szeretné kiszállíttatni a virágot.)
- Utánvét (Itt kérhető 1 címes szállítás, amikor a futárnál lesz kifizetve a virág készpénzben és a megrendelő veszi át a csokrot, vagy utánvétes dupla címes szállítás, amikor először a futár elmegy a megrendelőhöz a pénzért, majd tovább viszi a virágot egy másik címre. Ekkor 2 címre megyünk, tehát két szállítási díjat kell fizetni.
 

Virágházhozszállítás Budapest

Virágkiszállítás menete

3. Ezután a kiszállításnál kiválaszthatja, hogy a szállítási cím, megegyezik-e a számlázási címmel. Ha igen, akkor hagyja bent a pipát a mezőben, ha máshová kell vinni a virágot, akkor szedje ki a pipát, és lenyílik egy következő mező, ahol meg tudja adni a szállítási címet, a kézbesítés időpontját, és a kb. órát vagy időintervallumot. Ha a címzett telefonszámát megadja, az nagy segítség lehet a futárnak, ha esetleg nem jó a csengő, vagy nincs a címen az ajándékozott. Ekkor a futár fel tudja hívni, és mondja neki, hogy egy meglepetés küldeményt szeretne a részére kézbesíteni, és megbeszélik a továbbiakat. ( A futár kb.15 percet tud várni egy címen, ha akadályba ütközik a kézbesítés, és nincs a címzetthez telefonszám, akkor a megrendelőt fogja felhívni.)
Ha szeretne sms visszaigazolást kérni a kézbesítés sikerességéről, akkor adja meg azt a telefonszámot, amire a futár visszajelezzen.
Ezután kattintson a szállítási díj kalkulátor díjszámítás gombjára. Ekkor a szállítási díj alapján km.-re pontosan kiszámolja a kalkulátor az üzlet címéhez képest a szállítási díjat és meg is jeleníti azt.
Bp.-en belül 990 Ft. /cím ,
Az üzlet címéhez képest (Pest megyén belül max. 45 km.-ig.) 2500 FT./cím
Az üzlet címéhez képest (1149.Bp.Egressy út 107) 45 km.-en túl egységesen 5000 FT./cím.
 
4. A következő mezőben megadhatja az üdvözlőkártya szövegét, melyet ráírunk kézzel vagy hosszabb szöveg esetén nyomtatunk és a virág mellé tűzünk. Természetesen koszorúnál, sírcsokornál ez esetben szalagra írjuk a megadott szöveget. A végösszeg rendezéséhez a következő fizetési módok közül választhat:
- készpénz
- bankkártya (OTP Simple PAY rendszerén keresztül)
- PAYPAL
- átutalás
- személyes befizetés bármely OTP bankfiókban
- postán történő pénzbefizetés rózsaszín csekken
Ha kiválasztja, hogy regisztrál a megadott adatokkal, akkor a következő rendelésénél fiókjában megtalál minden előzőleg már megadott infót, és könnyebben nyomon tudja követni megrendeléseit. A megrendelés elküldése előtt még kérjük, fogadja el az adatvédelmi szabályzatot (melyben leírjuk, hogy 3. fél számára nem adunk ki semmilyen információt, adatait bizalmasan kezeljük), illetve az Általános Szerződési Feltételeket (azaz jelen dokumentumot). Ezután a választott fizetési módnak megfelelően, átirányítjuk Önt az OTP vagy a PAYPAL felületére.
A többi fizetési módot Önnek kell intéznie. A virágot akkor tudjuk szállítani, ha a fizetés megtörtént, vagy folyamatban van és erről kapunk egy igazolást e-mailben.
Virágkiszállítás menete

Virágkiszállítás menete

5. A megrendelés elküldését követően automatikus e-mailt küldünk, ami tartalmazza a megrendelés adatait és a bankkártyás/PayPal fizetési tranzakció eredményét is.

 
Amennyiben kérdésük lenne a megrendeléssel kapcsolatban, akkor rövid időn belül telefonon vagy e-mailben keressük Önt, egyéb esetben ha minden egyértelmű, akkor tesszük a dolgunkat és futár fog visszajelezni a kézbesítés után (amennyiben kérte).
Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezek alapján kerül szállításra, illetve számlázásra a termék. Vállaljuk, hogy a lehető legtöbbet megtesszük, annak érdekében, hogy a megrendelt virágküldeményeket eljuttassuk a címzetthez, hiszen a mi sikerünket az elégedett megrendelők adják. Mindazonáltal abban az esetben, ha a kézbesítés a hibás vagy hiányos címzés miatt hiúsul meg, a küldemény árát nem áll módunkban visszafizetni. Ismételt kiszállítást csak külön szállítási díj ellenében vállalunk. Ha a megrendelő nem kér ismételt kiszállítást, akkor a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágküldeményt.
 
A megrendeléseket egyedi rendelés számmal iktatjuk, mely a visszaigazoló emailben is megtalálható. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők. A megrendelésről a vevőnek igény szerint részletes számlát küldünk e-mailben vagy postai úton.
 
A webáruházban az online elküldött megrendelés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés - amennyiben a felek nem kötnek más megállapodást úgy válik érvényessé, hogy a Gold Jácint BT. igazolást kap a megrendelt termék(ek), szolgáltatás(ok) vételárának kifizetéséről. A megrendeléseket függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés vagy annak igazolása be nem érkezik üzletünkbe. A leadott megrendelést ezt követően tudjuk teljesíteni. Bővebb információ a Fizetési módok résznél.
 
Tanácsok az Adatlapok kitöltéséhez (hogy a virágküldemény minél biztosabban célba érjen):

A címzett adatai:
a) A címzéshez feltétlenül írja be az emeletet és az ajtószámot.
b) Ha munkahelyre küldi a virágot, kérjük a szállítási adatoknál a név mellé írja be a cég nevét is.
c) Előfordulhat, hogy a címzett neve az ajtón, a csengőn, ill. a lakójegyzékben nem szerepel. Ha Ön tudja, hogy milyen név van kiírva, kérjük, írja be azt is a szállítási adatoknál a név mellé zárójelbe. (pl.: A csengőn “Szabó János” név szerepel)
d) Kérjük, adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén futárunk időpontot tudjon vele egyeztetni. Ezt a számot természetesen csak akkor használjuk, ha feltétlenül szükséges, hiszen mi sem szeretnénk a meglepetést elrontani.
e) Olyan időpontra rendelje a virág kiszállítását, amikor a címzett valószínűleg az adott címen tartózkodik.
 
A megrendelő adatai:
a) Nagyon hasznos lehet esetenként, ha futárunk el tudja Önt érni telefonon. Ezért kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amelyen Ön a virágkiszállítás időpontjában elérhető.
b) Ha Ön hosszabb ideje nem rendelt nálunk feltétlenül ellenőrizze, hogy a megadott felhasználói adatok helyesek-e.
c) A számlázási adatokhoz azt a nevet és címet írja be, amit a számlán a “vevő neve, címe” rovatában szeretne szerepeltetni.
 
Virágrendelési Tippek:
a) Jelentősebb névnapok és egyéb virágos alkalmak (Valentin nap, nőnap, anyák napja, ballagás stb.) előtt célszerű minél hamarabb (3-5 nappal előbb) leadni a rendelést, hogy azt biztosan teljesíteni tudjuk.
b) Megrendelését érdemes legalább 24 órával a kívánt kiszállítási időpont előtt leadnia, mert így a megrendelés után beszerzett legfrissebb virágokból tudjuk elkészíteni Önnek a csokrot, virágtálat, kompozíciót.
c) Amennyiben több különböző helyre szeretne csokrot küldeni, először írja be az első címzett nevét, küldje el a megrendelést, ezután módja lesz visszatérni és kiválasztani a következő csokrot és megadni a következő címzett adatait. (regisztrált megrendelő esetén)
 
Nagyobb tételű megrendelés:
Előfordulhat, hogy egy cég vagy intézmény bizonyos alkalmakkor (nőnap, nagyobb névnapok, évfordulók, karácsony) egy nagyobb kör számára szeretne ajándékot küldeni. 
Ez esetben feltétlenül vegye fel velünk telefonon (+3620/992-7613) a kapcsolatot, hogy az igények pontos ismeretében valóban testre szabott ajánlatot adhassunk.