Barion Pixel

Vásárlási tudnivalók


Köszöntjük Webshopunkban!
Összegyűjtöttünk néhány gyakran feltett kérdést, információt. Természetesen kérdés esetén telefonon is állunk rendelkezésre.


  • Hogyan tudok rendelést leadni?
    Virágrendelés leadására 3 lehetőség közül válaszhat:

    1. Telefonos rendelés 06-1-364-3958 vagy 06209927613 telafonszámokon. Átutalásos vagy utánvétes fizetésnél választható.

    2. A webáruházon keresztül, itt tud bankkártyás fizetést is tud választani.

    3. Személyesen a virágüzletben. - 1149. Bp. Egressy út 107.
  •  
            Hogyan tudok fizetni?
            
           - Bankkártyás fizetés
            Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával az OTP Simple rendeszerén keresztül.
         
             - Átutalás
              Utalási adatok : 
             OTP 11714006-25976047-00000000
              Virágszínvonal KFT.
               A közleménybe a megrendelés számát kérjük megadni.

             - Készpénzes fizetés átvételkor a futárnál
               Amennyiben a rendelés értékét a virág kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
               A futárnál csak készpénzben tud fizetni.

           -   Dupla címes utánvét
                Ilyenkor a futár elmegy először Önhöz a pénzért (készpénz), utána tovább viszi a virágot az ajándékozott részére. Ebben az esetben mindkét cím szállítási díját felszámítjuk.
 

             - PayPal fizetés
              PayPal több mint 200 országban áll a vásárlók rendelkezésére egyszerű és biztonságos
              fizetési módként.

              A PayPal számos előnnyel rendelkezik, melyek könnyebbé, gyorsabbá teszik a vásárlást, miközben pénzügyi információi biztonságban maradnak:

  •    Egy email, egy jelszó. Ez minden, amire szüksége van, hogy fizessen vagy pénzt utaljon a PayPal rendszerén keresztül. A bankkártya pedig maradhat a pénztárcában.

  •     A fizetéshez nem szükséges pénzt töltenie a PayPal számlájára. Elég, ha hozzárendeli bankkártyáját a PayPal fiókjához, sőt, ezt elég csak egyszer, az elején megtennie.

  •      A PayPal világszerte elismert fizetési mód, a biztonságos tranzakciók záloga, mellyel 26 féle pénznemben fizetheti ki a termékek árát az interneten

    Mennyibe kerül a kiszállítás?
    Budapesten belül egységesen 1490 FT. /cím
    Pest megyében a Budapest határ táblától számított 20 km.-en belül  3000 Ft./cím
    Pest megyében a Budapest határ táblától számított 20 km.-en túl 5000 Ft./cím  (Rendelés előtt kérjük telefonon egyeztessünk, hogy tudjuk e vállalni az adott napra a távolabbi kiszállítást!)

    Kiszállítást Budapesten és Pest megyében vállalunk! 

  • Milyen időpontban kérhető a kiszállítás?
    Annak örülünk, ha legalább 2 órás szállítási idöintervallumot kapunk. (pl. 10-12 óra között), de igyekszünk a szűkösebb időpontoknak is megfelelni.
    Ha azt írja be pl. hogy 11 óra, akkor igyekszünk a kiszállítást 10:30 és 11:30 között teljesíteni.
    Előfordulhatnak csúszások, pl, sok címünk van már, vagy dugóba került a futár, stb. Ha a megadott időponthoz képest sokat csúsznánk, akkor felhvjuk Önt és tájékoztatjuk, mikorra várható a kézbesítés.
  •  
  • Hogyan történik a kiszállítás?
    A kiszállítást saját futáraink végzik hétköznap 8-20 , hétvégén 8-19 óra között. A virágokat autóval szállítjuk.
    Üzletünk reggel 9 órakor nyit, így az előzőnapi zárás után beérkezett rendeléseket, csak 9 óra után tudjuk feldolgozni és elkészíteni. Emiatt ha pl. este 10 órakor rendel meg egy virágküldést webshopunkban másnap reggel 8 órás kiszállítással, azt mi csak 9 óra után fogjuk látni , emiatt a 8 órás kézbesítés nem kivitelezhető.
    Ilyenkor igyekszünk a délelőtt folyamán teljesíteni a kiszállítást.

  • Mit mond a futár a kézbesítéskor?
    A futár nem árulja el, hogy virágot hozott, ha esetleg fel kell hívni a címzettet. Azt mondja, hogy küldeményt kell kézbesítenie.

  • Mi történik, ha nincs otthon a címzett?
    Ha a megadott időpontban nincs otthon a címzett, akkor a futár felhívja, hogy küldeményt hozott a részére.
    Max. 10 percet tud várni a futár a címen, esetleg beadja a szomszédba, vagy ahová a címett kéri.
    Ha nem tudjuk felhívni a címzettet, akkor a futár a megrendelőt hívja fel, hogy tud e segíteni esetleg hová adjuk be a virágot. Végszükség esetén a futár visszahozza a virágot az üzletbe, ahová a megrendelő be tud érte fáradni, vagy egy újbóli szállítási díj kifizetése / átutalása után ismét meg tudjuk próbálni a kézbesítést.

  • Maradhatok inkognitóban a címzett előtt?
    Természetesen igen. Ezt külön kérni sem kell, mert semmilyen információt nem adunk ki a megrendelő kilétéről.
    Amennyiben kért üdvözlőkártyát, csak annak a szövegét fogja látni a címzett, abból tud rájönni ki küldte neki a meglepetést.

  • Számlát/blokkot küldenek a virág mellé?
    Csak utánvétes fizetésnél visz a futár nyugtát/számlát a megrendelő részére.
    Az ajándékba küldött virág mellé soha nem teszünk blokkot/számlát.
    Ezt a megrendelő kapja a vásárlását követően pár napon belül e-mailben.

  • Üdvözlőkártyát lehet kérni a csokor mellé?
    Minden virágküldés mellé jár alapból egy névjegykártya méretű üdvözlőkártya.
    Erre az Ön által megadott üzenetet írjuk.

  • Úgy fog kinézni a virág, mint a képen?
    Minden esetben arra törekszünk, hogy a megrendelt virág úgy nézzen ki, mint ami a képen látható.
    Bizonyos esetekben előfordulhatnak színeltérések, pl. egy vegyes csokorban a képen sárga tulipán vam, de nekünk éppen csak rózsaszín van készleten, akkor azzal készítjük, am jelenleg elérhető.
    Előfordulhat pl. hogy egy trópusi virág nincs azonnali készleten. Pl. a megrendelt csokorban helconia szerepel, de nekünk éppen akkor csak strelitziánk van, akkor egy más trópusi virággal helyettesítjük. Az nem fordulhat, elő, hogy egy trópusi virágot pl szegfűvel vagy gerberával helyttesítsünk.
    Mindig igyekszünk megőrizni az eredeti csokor jellegét. 
    Ha úgy látjuk, hogy nem tudjuk megoldani úgy egy virág helyettesítését, hogy nagyobb változás legyen a csokorban, akkor egyeztetünk a megrendelővel telefonon a csokor készítése előtt. Ha nem tudjuk elérni telefonon a megrendelőt, akkor a saját belátásunk és szakmai tudásunk alapján döntünk, mert a megadott kiszállítási időpontot ilyen esetben nem írhatjuk felül.

  • Meg tudom adni a megrendeléskor, ha pl. más színű rózsából szeretném a csokrot?
    Igen van erre lehetőség. Lesz egy olyan rubrika, hogy egyéb kívánság, színmegkötés.
    Oda be tudja írni, ha a képen látottaktól más színösszeállítást szeretne kérni.

  • Virágrendelés temetésre
    Ha temetésre szállítunk virágot, akkor azt kiemelt figyelemmel kezeljük, hiszen ott szoros időpont van.
    A temetés kezdeti időpontjához képest 30 perccel korábban érkezik a futár, és elhelyezi a kegyeleti virágot a ravatalon.
  • A kegyeleti készítményekre szalagot teszünkm ennek szövegét meg tudja adni a megrendelőlapon.

  • Lehet munkahelyre is virágot küldeni?
    Természetesen lehet. A kézbesítési címnél kérjük megadni a címet, a cég nevét, a címzett nevét, esetleg milyen osztályon dolgozik és a címzett telefonszámának is örülünk. 
    A futár csak abban az esetben hívja fel a címzettet a kézbesítéskor, ha a portán, recepción esetleg nem tudnak segíteni.

  • Virágküldés Valentin nap, Nőnap, Anyák napja, azaz kiemelt forgalmú napokon
    A kiemelt forgalmú napokon nem tudjuk garantálni a szoros időpontos kiszállításokat.
    Minimum 2 órás szállítási időintervallumot kérünk megadni, de inkább napszakot. pl. reggel, délbe, este.
    Ha munkahelyre kell mennünk akkor figyelünk, hogy 16 óráig kézbesítsük a virágot.
    Ha nem kapunk időpontot, csak dátumot, akkor mi úgy kezeljük a megrendelést, hogy a nap folyamán bármikor kézbesíthető.
    A cím mennyiségek miatt, a futárok nem tudnak sok időt tölteni egy címen, de mindent megtesznek a személyes átadásra.
    Ezeken a napokon sajnos nem tudjuk vállalni az sms és e-mail visszajelzéseket, bízunk benne, hogy az ajándékozottak megteszik ezt helyettünk.