Fizetés és szállítás

 Fizetési lehetőségek: 

Webáruházunkban a következő fizetési lehetőségek közül választhat:

- Készpénzes és bankkártyás fizetés virágüzletünkben (1149. Bp. Egressy út 107.)

- Készpénzes fizetés a futárnál 

- Online bankkártyás fizetés:

Megrendelés leadása után webshopunk automatikusan kapcsolódik az OTP Simple bankkártyás fizetési felületéhez. Itt kizárólag Ön lép kapcsolatba a bankkal, megjelenik a fizetendő végösszeg és egy bankkártya sablon. Itt meg kell adnia a bankkártya számát, a lejárati dátumot (hó/év), a kártyára írt nevet, és a kártya hátulján szereplő 3 vagy 4 jegyű számot (kártyatípus függő). Ezután néhány másodpercen belül a bank Önnek is nekünk is visszajelez e-mailben a fizetés sikerességéről. Fontos, hogy a banki oldalra lépve a fizetés időkorláthoz van kötve, így ha ezt az időkorlátot túllépi a bank sikertelen fizetést fog visszajelezni.

- PAYPAL fizetés:

Ez akkor tudja használni, ha rendelkezik PAYPAL fiókkal. A megrendelés leadása után áruházunk automatikusan kapcsolódik a PAYPAL fizetési oldalhoz. A mi fiókunkhoz kapcsolt e-mail cím: viragszinvonal@gmail.com

- Átutalás:

Banki átutalásnál a megrendelés elküldése után a fizetést önállóan kell intéznie saját netbankján keresztül online, vagy telefonon. Fontos, hogy a pénz beérkezése után tudjuk kiszállítani a virágot. OTP-s számláról azonnal átér az utalás, más bankból munkaidőben 2 óra alatt érkezik meg az utalás. Ha az utalás elindításáról küld nekünk egy banki visszaigazolást vagy egy képernyő fotót, azonnal tudunk indulni a virággal. Ezt a viragszinvonal@gmail.com e-mail címre tudja elküldeni.

Bankszámlaszámunk: OTP 11714006-20322759-00000000
Kedvezményezett neve: Gold Jácint BT. 
Közleménybe a megrendelés számát kérjük feltüntetni.
Befizetés bármely OTP-ben: Ekkor a megrendelés elküldése után Ön befárad az Önhöz legközelebb eső OTP bankfiókba és bankszámlaszámunkra befizeti megrendelése végösszegét. 
Postai csekk: Befárad bármelyik postahivatalba és kér az ablaknál egy rózsaszín csekket. Ezen tud nekünk pénzt küldeni. Ennek a kézbesítési ideje kb. 3-5 munkanap, így ha azt szeretné, hogy a kiszállítás előbb megtörténjen, kérjük a feladóvevény másolatát, fotóját e-mailben juttassa el hozzánk. viragszinvonal@gmail.com
Címzés: Trifánné Ungi Katalin - virágbolt  1149. Budapest, Egressy út 107. 

 

 Szállítási információk: 

Budapesten  belül 990 Ft. /cím ,
Az üzlet címéhez képest (Pest megyén belül max. 45 km.-ig.) 2500 Ft./cím
Az üzlet címéhez képest (1149.Bp.Egressy út 107) 45 km.-en túl egységesen 5000 Ft./cím.

Kiszállítás kérhető egy címre utánvéttelegy címre előre fizetésselés dupla címre is. Ekkor a futár először elmegy Önhöz a pénzért, majd tovább viszi a virágot egy másik címre. Dupla címes rendeléskor mindkét cím szállítási díja hozzáadódik a virágcsokor árához.

A futár minden esetben igyekszik személyesen átadni a virágküldeményt. Ha munkahelyre kell mennünk, kérjük megrendeléskor tüntessék fel a cég nevét is hol található a cél személy. (Irodaháznál nagyon fontos!)
Ha a cél személy nem tartózkodik a megadott címen, vagy rossz a csengő, stb. akkor a futár megpróbálja őt felhívni ( ezért jó, ha van telefonszám megadva), és jelzi, hogy egy meglepetésküldeményt szeretne a részére kézbesíteni a megadott címen. Ha nem tartózkodik a címen a cél személy, akkor a futár max. 15 percet tud várni, vagy megbeszélés esetén leadja a recepción, munkatársnak, szomszédnak , családtagnak a virágküldeményt.
Ellenőrizetlen helyen NEM hagyjuk a virágot, csak ha megbizonyosodtunk róla, hogy eljut az ajándékozotthoz. Ha nincs telefonszám a címzetthez, akkor a futár sikertelen kézbesítés esetén a megrendelőt hívja fel és egyeztet vele. Ha végképp meghiúsul a csokor kézbesítése, akkor visszahozza a futár a csokrot a virágüzletbe, ahol a megrendelő át tudja venni, vagy egy másik egyeztetett időpontban újbóli szállítási díj megfizetés után ismét kiszállításra kerül a csokor. 
Sikeres kiszállítás után a futár sms értesítőt küld a megrendelő részére.